piatok 26. februára 2016

Nový začiatok

Ako sa to začalo?

V jeden januárový večer, keď už som mala naplánované a aj úradne oznámené ukončenie živnosti, som kdesi z mailov vytiahla jeden - označený. Nie vždy je čas všetko vybaviť hneď. Bol to mailík od Martina Mažára...
Išlo konkrétne o video: zdroj klientov 21.storočia. Toto video som ani nedopozerala. Nie preto, že by ma nebavilo,
nie preto, že by som nemala čas,
ale preto, že som dostala ( ako hovorí David Kirš) AHA moment!

A nebola to len hocaká vízia. Vízia mi zachvátila a pohltila celú myseľ. Zaspala som až o štvrtej nadránom. O pol deviatej( ako som sa vrátila zo škôlky už len s mladším synom) som sa pustila do rozpracovania celej myšlienky.
Môj AHA moment som si ako správny podnikateľ chcela nechať pre seba, no podelila som sa s ním medzi najbližšími - rodinou. Rodine sa to vo všeobecnosti pozdávalo, ale nejako extra ma teda nepodporili.
Boli predo mnou len prekážky typu:
  • Podnikanie som chcela zavesiť na klinec a oznámila jeho ukončenie
  • Ukončenie bolo ohlásené aj v sociálke a zdravotnej
  • Deti nedokážu byť bezo mňa samé
  • Dala som výpoveď  zmluvy v banke na ukončenie účtu

Po všetkých negatívach som si povedala, že počkám rok - rok a pol, kým si nový biznis rozbehnem. Teraz asi nie je tá najvhodnejšia doba. Ale kedy je tá správna doba?

Bol 16.február, keď náhodou môj manžel mal celopodnikovú dovolenku a povedal mi "ja by som do toho išól. Obleč malého a ideme." Ešte v ten deň, za neuveriteľné 2 a pol hodiny, som stihla vybaviť odvolanie ukončenia na živnostenskom úrade, kde mi zapísali aj nový predmet podnikania(na môj nvý projekt), sociálnu poisťovňu, stihla som podať na daňovom daňové priznanie za minulý rok, vybavila obnovenie účtu v banke a vybavila zákazníčku e-shopu(ktorý už teraz neprevádzkujem). Pri tom všetkom stál manžel za mňu.
Čo sa týka manžela, ráno odviezol staršieho syna do škôlky, odtiaľ vybavil emisnú a technickú na auto a poobede syna opäť vyzdvyhol - a že dovolenka v práci...
Mne až doma docvaklo, že čo sa stalo...

A tak to idem rozbaliť





Minútové stretnutia - rýchle rande pre nezadaných v Trnave. Zoznamovacia akcia tvárou v tvár ako speed dating. A môžete si štebotať.Už nemusíte byť sami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára